december 04, 2008

onsdag

phu. jobbig dag. känner sig inte riktigt frisk och då är det rätt jobbigt att jobba med ett gäng ungar som har energi som en orkan. nog för att jag trivs super bra. men att vara på väg att bli sjuk - inte såå bra. jobbade 10-17.30.

åkte hem till åkra i mörkret och slasken. gud så man längtar efter snö i dessa tider! det skall vara snö nu, inget snack om saken. massor med snö.

kom in och såg att en "lapp" kommit med posten. YESS! mina kläder. ringde mamman och fråga var hon var. hos mormor & morfar på fika. så jag tog min lilla vita bil (ANDÄRS), mina jyckar Wilma & Bodil och vi begav oss fram till "byn". hämtade mina kläder på ICA. sen stannade även vi hos mormor & morfar. hundarna fick kex och jag fick mormors GOA bullar. det blev prat och fika. och jag lovade att jag ska färga håret på mormor. visst, det är jag väl kapabel till att göra. men det fick bli nån annan dag. fredag kanske. mådde fortfarande urk och även syster var inte på topp. åkte hem, för att kolla lite Roomeservice mm. men somnade i min säng. vaknade igen halv 12.

hm, trött? nej. men efter en stunds tv-kollande somnade jag och hundarna om igen. nepp, man är inte på topp. icke sa nicke.
/carolin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar