december 09, 2008

tisdag

åh. jag skulle inte ha somnat där vid halv 3 tiden. suck nu kan jag inte sova.. och då ligger man där i sängen - för sig själv. och funderar. funderar. mest på hur mycket man saknar den där grabben. ja ja jag vet. tjat tjat om honom. men så är det. och eftersom bloggandet sker mest på kväller-tid, råkar just bloggen ut för dessa tankar. i stort sett enbart.

jag saknar hans lockiga hår
jag saknar hur han la armarna
om mig och allt kändes bra
för en stund.
jag saknar till och med hans
snarkningar, hans dryga skämt
och hur han fick min lillasyster att
reta mig ännu mer.


men som tur finns det ju stora chanser
att han faktiskt kommer hem en dag.
vilket jag fantiserar om ofta, tro mig
OFTA. men jag saknar honom bara
det har jag väl rätt till?

idag var en bra jobbar-dag. men resten av dagen har inte varit mycket för världen. eller jo, clara gjorde pizza. super gott faktiskt. hon kan hon, min lillasyster. därefter har det enbart blivit tv-kollande och gnällande över min häl (för mig själv)
SUPER TRÖTT var jag även tidigare, men som sagt botade jag det med sömn. vilket nu har förstört min natt-sömn. vilket resulterar i att jag kommer vara död imorgon bitte.. JIPPI.
/carolin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar