december 01, 2008

måndag

måndag, och UH vad jobbigt det var att kliva upp denna morgon! trodde jag aldrig skulle kunna kräla mig ur sängen. men till slut så. jobbade 8.30-13.30. rätt skön dag egentligen. man hinner inte ens längta hem till sängen (nästan i vilket fall). förutom paltkoma efter maten halv 12. då är man trött.

kom hem och gick promenad med wilma, bodil & elsa. därefter Maja & tilda. sen hämtade jag in resten av "flocken från baksidan. helt galna var dom! sen blev det soffan, kolla ena filmen från gårdagen och halv sova lite. pratade även med min käre kusin Camilla en stund. just för stunden sitter jag och gör inte mkt. sneglar lite på gamalt One Tree Hill program, fast nu kom jag på att jag har ju nya program på datorn ! vilken lycka. har jag nått att göra till vidare. halv 9 blir det träning i LADAN i norrsätra. fasen vad roligt att känna på fotbollen igen. men man är vel helt borta efter att inte rört en på månader. MEN DE SKA BLI ROLIGT.
hoppas vi får spela lite. de vore roligt.

tills vidare, tat lugnt!
/carolin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar