oktober 23, 2009

tänk om jag ångrar mig och sen ångrar mig igen. vad ska hända efter jag ångrat mig igen?

cecilia frode, ursäkta men jag ser för stunden veckans repris av Roast på Berns. vem är denna kvinna som egentligen inte hade något att säga men trots detta "förgyllde" ca 5 minuter på denna scen? ja jag fattar inget. hon var ju SKITTRÅKKIG! jaja med det ur världen kan jag ju berätta att här ligger jag, i min säng. med några ljus tända. en tv som visar som sagt: roast på berns. och två rödhåriga älsklingar som ligger och sussar här intill. efter en helskön kväll.

käraste sara södergren, trogen vän sedan många många år tillbaka. har förgyllt min kväll. jo hon har verkligen gjort det. hon och min egen familj har ¨sysselsatt oss i: lite mat, idol och nästan en hel film. så ska det vara, man ska umgås med folk som man kan vara sig själv med. eller snarare en som känner en så väl att man bara förstår varandra. har ett flertal vänner som detta. och dessa är dom jag håller kärast. dom är guld värd. jag kanske inte visar det var dag, men jag hoppas dom vet och förstår. nya som "gamla" vänner.


nybäddad säng även - finns väl inte nått som är så skönt? skulle vilja ha nybäddat varke kväll. men det vore ju ganska onödigt..
imorgon vankas fotbollsavslutning och en sväng till valbo med kära hanna. sen ska jag se till att det blir en promenad och lite vila innan man ska "svira om" till lite mer anständiga partykläder och se vad kvällern har att ge. hoppas på en bra kväll man kan minnas med ett leende på läpparna.

jag är lite skeptisk till lars nya skiva. ny-bliven-spotify-ägare-som-man-är (tack vare käraste sara) så ligger man nu här och lyssnar av denna "tänk om jag ångrar mig och sen ångrar mig igen". vissa - okej. men ja, det kanske krävs några gångers lyssnande för att förstå vad han menar. för han brukar ju ha sin mening. meningar som jag älskar.

tillvidare - ta't lugnt.
/carolin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar