oktober 08, 2009

hur ska jag nu gå hem när allt är såhär

JAG GRÅTER FÖR ALLT. jag gråter när jag i stortsett ser ALLA tvpogram. jag gråter av minsta tanken på något som kan visa sig vara sorgligt på minsta lilla sett. nej jag är inte gravid - tvärtom. men endå ska några "KVINNOPROBLEM" få en så rubbad så att man bölar floder när man ser Inlåst på tvn, eller när jag nu åkte hem ifrån fam. Holmgren och paserade fam. freijds hus - trots att jag vet att om minst 40 dagar får jag se fröken freijd igen? hum. jag tror jag blivit GALEN! nog för att jag är duktig på att gråta. men dagen idag har varit överdrivet blöt, så att säga.

nepp. nu ska jag sova. trött. haft en bra dag i vilket fall. lite seg i början men. ett trevligt telefonsamtal med min käraste jennie, lite städning, försök av fotografering av hundar och till sist blev det barnvaktning. Hämtade fröken Holmgren på dagis. åkte hem till oss för att senare vid klockan 6 kanske åka hem till Holmgrens för att se tv, mysa och sen till sist få en Alma "kråkan" Holmgren att ERSKÄNNA att hon var trött - första gången när jag sitter barnvakt ialf! och när hon låg där och sov, sötare än sötast som bara hon kan vara. tänkte jag för mig själv - jisses vad vacker hon är, hoppas man får en lika vacker unge själv.

godnatt världen.
/carolin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar