oktober 20, 2009

hon jag älskar, just för den hon är. hon som håller mig över ytan, hon som är anledningen till den jag är


det finns nog inte ord för vad en mamma betyder, ialf för de flesta. jag älskar i vilket fall min mamma mer än all världens ord kan beskriva. idag fyller hon år. vi städade imorse, sen åkte vi till sandviken för att äta lunch och handla lite mat/fika till kvällern. sen åkte vi hem och jag somnade - som vanligt. vaknade och släkten började ramla in. sen har det varit som på alla andra kalas, mycket med folk, prat och skratt.

en bra dag har det varit och nu så ser jag lite tv för att snart slå på en film att somna till. bli inte förvånad om det råkar bli samma film jag somnade till igår. underbara underbara The Holiday. helt underbar.

på bilden: också en bra dag!
världens bästa mamma och världens bästa Alma.
/carolin

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack du är också en värdens bästaste unge:)
Kram Mamma

Skicka en kommentar