oktober 18, 2009

en morgon precis som alla andra

godmorgon världen. nu kanske ni tror jag blivit galen som är uppe såhär tidigt, men jag lånade ju faktiskt ut min bil till min dear boyfriend igår så tänkte hämta den nu när mamma ska åka till sandviken.

vad må tro hända idag då? funderar på om jag ska fixa fönstren på mitt eget rum, nu nör man endå är inne i det hela. det snöar ute säger min lillasyster. själv har jag inte sett efter än. värmen från min säng känns helt enkelt för lockande´för att lämna såhär på en gång. trots att jag fått på mig min ÅIF-overall.

tusan i helgen är de fotbolls avslutning!
underbart, hoppas på en rolig kväll.

ibland förstår jag mig inte på dig. du säger saker och sen tror du att jag skullat förstått att de sakerna inte var på allvar? hm. ja jag blir förvirrad ibland. nej nu ska jag hoppa i mina vinter dojjor och bege mig mot "CENTRUM" uppdrag - HÄMTA HEM ANDERS, ANDERS MÅSTE HEM!

SOM SAGT: GODMORGON VÄRLDEN.
dagen idag är en speciell dag, dagen idag är din.
/carolin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar