oktober 26, 2009

jag känner mig handlingslös och oduglig. att vilja så mycket och samtidigt känna sig så okapabel att ta tag i livet

en trevlig helg. med mycket att roa sig med. ´lördagen spenderades mestadel med käraste Hanna. min personliga frisör och vän. en sväng till valbo och sedan hem för en promenad med mina två röda vänner och sedan hoppa in i duschen. göra sig någolunda klar och åka tillbaka hem till fam. Öberg/Sparring.

rolig kväll på IP, men som vanligt lär man ju bli allmänt besviken på "de trogna Årsunda IF:arna" ack ack. när det finns trubadur och en bra chans till en trevlig kväll? nej då visar det sig att ca 6 stycken av herr-laget finns på plats och i stortsett hela damlaget försvinner så fort dom slängt i sig maten - dålig stil. riktigt dålig stil. Själv var man trogen och stannade till halv 1. kom hem och slocknade lika fort som huvudet slog i kudden.

vaknade som en seg människa och så visade det sig att restrerande av dagen skulle bli. världens snällaste Hanna och Mathias körde hem min bil! väldigt uppskattat i tanke på mitt tillstånd - inte bakis men min reaktionsförmoga må inte ha varit på topp. sängen var min vän större delen av dagen/kvällern. vid halv 9 kom min kära pojkvän och vi skrattade oss (jag skrattade nog mest) Vem kan slå Filip & Fredrik?


Dagen idag har varit minst lika seg. Jag har lämnat huset blott en gång för att gå en promenad med hundarna. SUUCK. Men jag får ju skylla mig själv - jag gör ju inget åt saken. Imorgon funderar jag om man skulla ta sig till sandviken och simma lite. Men samtidigt ska man ju träna lite innebandy på kvällern så då kan man ju spara de förstnämda till onsdagen. Inte illa tänkt.


Har i vilket fall kommit en bit på hemsidan. ÄNTLIGEN börjar den bli klar. Skulla försöka lägga ut den, men vår kära stationära (stavas?) dator har ju allvarliga fel.. ALLVARLIGA!

jag ger dig min morgon.
jag ger dig min dag
/carolin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar