oktober 13, 2009

plötsligt är man på toppen och ser ner

ännu en dag. sjukt trött imorse. hemskt. till slut tog jag mig upp. mycket nytta har inte skett idag. får ta igen det imorgon! klockan ett hade jag lovat världens bästa mormor att följa med henne till Valbo, hon skulle vill Carolas grav och plantera blommor. hu, vad jag inte tycker om kyrkogårdar egentligen. tårarna var nära, men jag höll mig. kändes lite konstigt att stå där och gråta för en person som jag inte ens mött i mitt liv. men om jag ÖNSKAR av hela mitt hjärta att jag gjort det. men saken är ju just den - det kommer aldrig att hända. inte i detta liv i vilket fall. tänk om jag haft en till moster? kanske fler kusiner.

men så är ju livet. det vet vi alla. somliga blir inte vuxen
och det lämnar ärr. ärr som kommer finnas hos dom som blir kvar.
hemska ärr till den dag vi själv lämnar ärr.


mormor och jag stannade på Köpis för att äta lunch typ. ja älskar Fociccia-mackorna (stavas & utalas hur då?) mötte käraste moster Gunilla och kusin Soffan (haha hon gillar inte när hon kallas så :P) sen drog vi en runda ner till Scorett jag och mormor. Hittade ett par grymt bra skor, fodrade + snygga. MEN tårna var inte? fodrade.... det sög och så dyra skor är nog inte värt de... ska fundera på skaen i vilket fall. sjukt snygga skor. sen kolla vi garn men fanns inge riktigt bra. det sista vi gjorde var att ta en sväng på Systemet. Sen drog vi oss hem. mormor hade ont i benen och jag började bli trött - igen!

har försökt fixa klart på hemsidan idag. lite kvar men det börjar klarna! superskönt att det börjar fungera. blir TOKIG på datorn när den inte gör som jag vill - eller snarare när jag inte fattar.. Sen har jag ju även varit iväg med Hanna på innebandy. superroligt - FAKTISKT. det trodde jag inte om fjoll-boll. nu är jag trött och redo för att säga godnatt.

MEN jag saknar min karl. jag somnar
bättre med honom brevid. ja för det är sant
Erik "för cool" Andersson.


/ carolin "ännu coolare" andersson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar