april 02, 2009

torsdag

godkväll. tänka sig att solen var uppe ända tills klockan 8! underbart enligt min mening. när jag gick promenad med hundarna idag sådär halv sju så kändes det helt underbart, ingen jacka. bara en tjockare tröja. äntligen kan man börja gå med mindre kläder, slippa känna sig så jäkla påpylsad.

jag håller på och "städar", men de går segt. fy sjutton vad lätt det blir stökigt.. tråååkit! och inget bra på tv är det idag. näe. torsdagar är tråkiga dagar. imorgon är det jobba och sen match som gäller. på jernvallen. kommer dessvärre icke ihåg vilka vi möter, men det är en världslig sak.


nu vill jag ha sommar. på tal om sommar har jag idag "fixat" sommarjobb. vallgården, här kommer jag igen. hoppas på att få jobba natt mycket. för det passar mig! nattuggla som man är. tyvärr lär jag säga att inget jobb kommer slå att få vara med mina bergatroll-ungar. dom kommer jag sakna. men än så länge är man ju kvar.

nej men sommar KOM.
skulle sitta fint, sommar och sol.
en vecka i göteborg även! underbar stad.
ja jag klagar inte

att något ska kunna
fastna på hjärnan så

/carolin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar