april 17, 2009

fredag

ÄNTLIGEN HAR DOM KOMMIT. ungarna, hundungarna, valparna. Inatt runt halv två kom den första och det slutade med 8 stycken, en död dock. men 7 stycken friska små gryn. rätt söta och min skapare vad dom luktar gott. det bästa med valpar är lukten tror jag nog. ska försöka klura ut några fin fina tilltales namn såkallade "valplåde namn". J-kullen blir detta ju, så det får väl bli någe på J. Jan-Olof, Jan-E, Jill mfl kanske. Kom gärna med fina förslag!
Gärna tant och gubb-namn, för de gillar jag.

Ikväll, vad ska man göra ikväll? Blir nog pizza här hemma ialf, mums. Inte det bästa för denna figur, men va sjutton. DET ÄR JU FREDAG. Skulla vilja gå på bio, men. Super sugen på Fast and Furious. mm, för det är jag. Eller även Boat that Rocked, skulle funka för min del.

Nepp. nu lär man ju ta tag i dagen
capre diem.
/carolin

1 kommentar:

Mike sa...

VAd gulligt med valpar :) Älskar såna! hehe.
Lite namn förslag vill du ha alltså, okej.

Här kommer några riktigt coola och häftiga!

Butch! hehe.
Fido ;)
Tiger
Molle
Sist men inte minst, Mike eller Micke ;) haha!

Skicka en kommentar