april 08, 2009

onsdag

nu är jag trött på denna sjuklighet! nu vill jag vara frisk.
punkt slut.


imorgon ska jag jobba, varesig jag vill eller icke. vill vill jag ju, men min kropp kanske inte är lika övertygad. imorgon drar resten av familjen till fjälls och själv stannar man hemma och sitter hund-vakt. semester även för min del, skulle man ju kunna säga. längtar till fredag i vilket fall. ska bli mysigt med käk, lite dricka och gott sällskap! inte illa enligt min mening.

men man lär ju anlita någon annan som grill-chef för jag själv känner mig inte riktigt så kapabel att vara chef över detta. nog för att jag kan, men ja. bättre att någon annan får "äran"! hehe

yes. kvällern idag är ju redan förstörd tack vare den djävulska hockeyn! grr. hata hata slutspel. det var ju grey's på tv ikväll, och även jag liksom min kära sara hade väntat på detta! men NEJ DÅ. det är ju hockey på tv. BLÄ. och när man väl vill se sport på tv så sänds det på någon annan jäkla dum kanal som inte finns i detta hus, för jag skulle faktiskt inte säga nej till att slå mig ner och se lite CL , det vill säga fotboll i högsta klass. men nej då, man får nöja sig med hockey. okej om bynäs hade spelat, men dessa grabbar har ju inte haft någe guld-lag sedan många år tillbaka. MÅNGA!

nepp. man får väl slå på en film. eller kanske
bläddra lite bland de andra kanalerna?
ahja. de får bli som de blir.
hungrig är jag och ont i öronen har jag.

hon vill inte se framåt.
och att gå tillbaka är redan försent

/carolin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar