april 19, 2009

söndag

usch vad jag inte gillar söndagar, de va som johanna sa idag - dagen är okej sådär på förmiddan, men framåt 4-5.. suck ja. usch usch. söndagar är inte mina dagar. än fast denna har varit ganska okej.

spelat match har man gjort i Hofors, hämtade upp malins väska i årsunda, liksom hanna. sen tog vi med oss självaste malin inne i sandviken. sen begav vi oss mot hofors. vinst med 2-3. underbart. inte för att jag kände mig så delaktig i vinsten eftersom det gick skit för min del. men alltid skönt när vi vinner!

nu känner jag mig död, trött som få. sängen lockar hemskt mycket och tanken på jobb får mig att vilja krypa in under sängen och gömma mig. hostan kom tillbaka idag - yes! eller kanske inte yes.. nepp nu ska jag inta ryggläge! sköönt ska de bli.

/carolin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar