april 06, 2009

måndag

trevlig helg lär man säga. men dagen idag har inte varit den bästa. pigg och kry hoppade man i bilen och drog till jobbet. men efter en timme började jag känna mig konstig. runt 10 var det ett faktum, jag mådde illa och det kändes som att frukosten skulle komma "upp springandes" igen. BLÄ. så jag tog mig hemåt igen. la mig på soffan och somnade. vaknade och mådde lite bättre, käkade en macka. mådde illa igen och ja, ungefär så har min dag sett ut. mår bättre och sen vips så mår man illa igen. fyfan!

nu så här på kvällern är det som värst. åh, jag vill inte! men som turen är har man inte spytt ännu! tacka gudarna för det.

försökte mig på att kratta lite på gårn, men ja. det hela slutade i flås och ja illamående. konstigt nog vill man inte sitta still när man endå inte är riktigt fysiskt sjuk, eller hur man ska säga.

får se hur jag mår imorgon bitte..
nu tänker jag nog försöka sova.
sjukligt taggad till fredag ialf. ska bli mysigt med årets första grill-kväll. härligt sällskap och gott att dricka. för då tänker jag då minsan inte vara sjuk. hoppas jag på, jag vill inte vara sjuk imorgon heller. VILL INTE.

så som du såg på mig
/carolin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar