april 19, 2009

lördag

vilken härlig dag. slapp och fin. fast mycket till sovmorgon fick man ju inte, och madrömmarna spökade för fullt. men sen gick man här hemma och hade det fint tills halv fyra då jag tog mig in till sandviken för att kolla lite herr-fotboll. dessvärre förlorade dom, ack.

sen tog jag mig tiden att tanka bilen, innan jag begav mig av mot Hantverkarbacken där Mimmi, Sara Li och Malin väntade. Vi käkade och snackade lite skit. Sen skulla sara och mimmi sola så då drog jag hem, liksom malin även gjorde hon till sig. påväg hem såg jag FEM STYCKEN ÄLGAR! helt chockad! fy fan vad stora dom är! smsade lite med herr ljunggren som befann sig i guldbyn (långängarna) för kvällern och blev ditbjuden till familjen andersson. vi såg film till klockan halv 3 tror jag. Sussi, Dino och Linnea gick och la sig tidigare, dom såg bara två av de tre filmerna vi såg. faktiskt, så var Die Hard 4 sjukligt bra.

sen åkte en annan hem och sov.
gud så skön sängen var, trött och eländig som
man är sådär klockan 3 på natten

/carolin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar