april 09, 2009

torsdag

duschade, jobbade och åkte hem till en tom kåk. eller tom och tom. det blir den väl aldrig med alla dessa jyckar. handlade lite innan man åkte hem till kåken även. 300 spän? ska det vara så dyrt att leva, lite mat och lite godis. ska de vara så dyrt? bevaremigväl!

ensam, ja det är ju skönt. men typiskt så tråkigt det ska vara.
ja jag säger då de. och en annan som är mörkrädd, bor mitt i skogen. typiskt! men men. man är ju en tuffing. annars har jag ju 7 hundar som skyddar mig även! för oj oj vilka jakthundar de är. ni skulle bara veta!

annie är så rolig med sin tjocka bebis-mage. undra hur många hundungar hon har där inne egentligen? hon ser ENORM ut! jag gissar på 11 ungar, mamman 10. får se vem som har rätt. förmodligen jag. mohaha

nepp. nu ska jag och djuren göra kväller.
imorgon blir det skojj!


/carolin

1 kommentar:

Anonym sa...

Dina mammor hälsar; VÄLKOMMEN till VERKLIGHETEN! Så dyrt är det...
Mamma har ALLTID rätt! kom ihåg det...
JAKTHUNDAR? ska de jaga bort spökerierna?
Massor med kramar från oss

Skicka en kommentar