april 17, 2009

torsdag

jobba och träning var väl vad som hände dagen idag. har inte orkat skrivit någe blogg på ett tag nu ja, de har bara inte blivit av. helgen var trevlig. grillkväll här hemma på fredagen, en kväll i färnbo samt påskmat hos mormor & morfar på lördagen. och söndagen spenderades med tjejerna liksom utgång. men när måndagen kom och dessefter har jag varit allmänt seg och trött på det mesta.



på jobbet har vi haft planeringsdag vilket är rätt segt om jag lär säga det själv. för själv har man ju inte så mycket att säga när det gäller just planeringen och allt det som sker under just denna dag. men visst, det är väl inte så farligt.

sjukt skönt med träning, ÄNTLIGEN är vi på IP. första träningen skedde i tisdags, mkt bra. skönt att vi kör mycket spel och roligheter. SÅ bör det vara hela tiden, men även jag fattar väl att det kommer komma sånnadära otroligt jobbiga träningar när man bara vill dö. haha men men, allt för stranden -09.
vill inte skryta men man var ju absolut bäst på träffa nätet. stark segrare. haha så som det ska va. bara att det där med att träffa nätet bör komma mer på matcher istället. kan jag tycka!
















Bilderna är från fredagens grillkväll.

den vinner som är trägen
den förlorar som ger opp
drömmarna och vindarna hjälps åt
så fort man tittar ner så vänder dom hitåt
och sjunger vart tog den där elden vägen

ja sånt är livet nu
förlåt om jag är bitter och cynisk
men du vet hur det kan va
jag vill ha det som du
fast jag vet att du tänker likadant ibland
och vill ha det som jag


/carolin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar