augusti 01, 2009

sliten och trött i Åkra.

jo då. har nu jobbat andra dagen av min jobbar-helg. GUD som jag längtar till att få sova ut på måndag! skallen värker, hur nu de kan värka ur en protes som morfar skulle ha sagt. men nu ska jag jobba, men det hänger ju på ryggen. hoppas den vill med nu dessa två veckor som är kvar, när man nu blir arbetslös därefter... ARBETSLÖS?! de har jag ju inte riktigt provat på ännu. men trökigt endå, en vecka skulle jag väl glädja mig över efter dessa tre veckor på vallgården, MEN sen då?!

ikväll har man varit hemma hos familjen Olsson för att prova på Fotbolls-golf. riktigt roligt! sofie och jag spelade tillsammans, minst två i varje lag. vi kom 3a, trodde vi verkligen inte men. de var som sagt väldigt roligt.

sen blev det grillning och mer lekar,¨nya lekar (bra lekar som jag ska komma ihåg!) trevligt, men en annan är ju trött som bara den. som tur finns ju min mamma 2 (annica) som körde maria & clara hem till dom, sofie hem till sig och mig hem till åkra. skönt och tack älskade älskade annica.

jajjemänsan
/carolin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar