augusti 28, 2009

just you and me.

jag ser mig själv inte som någon som har mycket att säga, inte någon som folk ska komma och be om råd. jag försöker sköta mitt. men jag blir helt enkelt irreterad på folk som skriver och uttalar sig så dumt. folk som tror sig vara högre vetande och bättre än en större del av oss andra. varför bryr man sig egentligen? ja, de är frågan. men men. ikväll har jag i vilket fall varit hemma hos kära HannaÖ, hon bjöd mig och tess på mat. väldigt god mat vill jag säga! mat, prat och lite kristallen-galan(?)

trevlig kväll. nu taggar vi till morgondagen och ber till alkoholgudarna att dom fixar fram lite SPRIIIIT till en annan. även ber vi till fotbollsgudarna att morgondagens matcher går väl, för oss årsundekanare. amen!
/carolin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar