augusti 13, 2009

dagen framför helg.

men för min del blir det inte så mycket helg, suck. fick reda på idag att min rally-förare till bästa vän ska tävla i helgen. åh som jag vill se henne ! men ack, jag jobbar ju... blää. blä. hoppas dedär tävlingarna håller på även efter klockan 3, en annan vet ju inte så mycket om sporten, men man vill ju hejja fram sara.

idag har jag jobbat. började sju och slutade klockan tre. stannade hos mormor och morfar för att prata lite, var "ute på byn" idag på jobbet, så man sprang runt där uppe på kullen hela dagen och längtade efter dom. så då lära jag åka dit en stund.
sen åkte jag hem och sov. väldans trött. ringde erik när jag vaknade vid fem, han var hos stoffe och skulle se "bio". film var ingen ide för mig, då somnar jag. drog mig ner till IP, tog med mig Wilma. herrarna hade b-lagsmatch de slutade med 1-1.
vi hade också träning, men min rygg mår inte så bra.

mamma och clara åkte på bilbingo med mormor och morfar. pappa kom hem ifrån jobbet, nu har han också fått helg. så mycket mer har inte hänt idag. imorgon ska jag vara med malin på förmiddan, sen på kvällern skulle nog jennie komma ut till mig eller nått. hon tänker ju flytta den lilla stumpan, åker på måndag. ledsamt, men samtidigt känns de inte lika sorgset som att hon skulle åka till australien - nu kan jag åka till henne, ringa henne. ja hon finns inom räckhåll.

nej, nu ska jag kolla lite tv.
tjingeling!
/carolin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar