augusti 09, 2009

ännu en söndag.

söndagar är inte mina dagar. nej har aldrig varit, kommer nog heller inte bli. igår spelades de fotbollsmatch på IP, förlust dessvärre. men egentligen är ju det en världslig sak. därefter blev de brännboll, väldigt trevligt. bör göras om igen.

sen blev vi inbjudna på mat hos andra halvan av familjen i berga. vi grillade och badade i poolen, hemskt skönt. god mat och gott sällskap. lite bilder från kvällern kan det bjudas på:








efter besöket hos familjen så begav jag mig ner till strandbaden, erik åkte hem och skulla byta om. träffa malin, pär, henrik och några fler som jag spenderade kvällern med tills mamma och pappa hämta mig´vid 12.

inatt blev jag väckt av min underbara pojkvän som kom hem ifrån sandviken, rätt berusad och stökig. men även han somnade efter en stund. vaknade denna morgon av hundar (JAG BLIR TOKIG PÅ LÖPTIKAR!!!) båda mina röda morrhoppor gnällde och villa ut - klockan 6 på morgonen, jag väntade till 8 sen gick jag ut med dom. så fick dom komma ut på baksidan och "roa" sig... gick upp och somnade om, sen har inte mkt hänt, erik ville bada - vi cykla ner till sjön, de var för kallt så de blev inge av.

sen har jag kört fram honom till laila, där stoffe, nygren och kicki kom och hämtade honom. dom skulle ut och åka motorcykel/fyrhjuling mm. farligt? hm, kanske. man vet aldrig vad som händer när dom där är i farten.
imorgon är man ledig. då ska jag städa och tvätta - order ifrån regeringen här hemma. så de är bäst man lyder.

nu har jag inte så mkt mer att säga.
förutom - jag älskar dig karl erik.
trot om du vill, men de gör jag.


/carolin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar