augusti 11, 2009

jag håller andan

man ser dom där små bokstäverna som alla vet vad betyder - r.i.p, rest in peace. man vet vad detta betyder, man vet vad som har hänt. man håller just andan och ber att det inte är någon man känner. elakt och dumt som det låter men det gör man. ialf jag gör de. när man varit med om det förut, så ber man för allt vad man har - att det inte ska hända oss igen. sen kommer tankarna på de anhöriga, vänner och familj. man känner sorgen dom lär känna, för man vet hur det var och alltid kommer vara. ett tomrum.

det är tisdag och jag håller på oh städar mitt rum klart, men hu vad tråkigt det är. men välbehövligt. ska fixa med tvätten lika så.
ikväll har vi a-lagsmatch. mot stensätra hemma. jupp. så mycket mer har jag väl inte att berätta. man bör väl fortsätta nu.

/carolin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar