augusti 18, 2009

som en tupp i halsen.

japp, jag börjar bli sjuk! ont i halsen och nu börjas de göra ont i skallen. men men, de gör väl inte så mycket när man nu är arbetslös. eller? nu är de beställt ialf, att håret skall fixas på fredag. skönt. för såhär kan vi ju inte ha det!

tror jag har beslutat att ha min 20 årsfest den 12 september, ska bli Jävligt ROLIGT lär jag säga. men vart och hur vet jag inte riktigt ännu. mamma 2 sa åt mig att jag skulle skriva en önskelista här på bloggen. men just nu har jag inte ork till det. så dä lär jag nog återkomma med!

annars så är det inte så mycket..
på fredag ska ja vara barnvakt även!
favorit-Alma ska sova över. då ska vi mysa.


nepp. nu kankse man ska slå på en film snart.
de vore väl nått de.
han dendär kärleken han kollar ju på "riktig" fotboll
så de blir väl att se film själv. men de är ju
inte så mycket fel med de heller. förutom att man
inte har någon att kramas med.
OCH DET kan jag ju göra med kudden, för stunden



adio's så länge.
/carolin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar