augusti 19, 2009

en sång för alla dom.

snorigt värre. hittills har inte mycket skett idag, mest varit allmänt ledsen över vad`? jag vet inte riktigt. som tex - man känner för att börja stor tjuta när man blir träffad på näsan av en toarulle som den mindre systern i familjen kastar åt mig. helt knäppt. men ja, alla dagar kan ju inte vara helt normala.

ser fram emot fortsättningskursen som vi ska gå på ikväll ialf. får se om Bodil kan sköta sig. vilket jag tror att hon säkert kan. hon är nog väldigt iger att få göra något som detta nu, så de ska bli roligt. hoppas bara att jag mår bättre OCH att snorningen försvinner!



fint väder idag även , skönt att slippa regnet. men egentligen hade de inte gjort mig nått. hm. så är det ja. mer då? jo jag saknar Alma, har inte sett henne på evigheter känns de som. men på fredag ska hon ju sova över så.
nej så mycket mer har jag icke att tillägga.

ack nej.
/carolin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar