augusti 25, 2009

livet som arbetslös.

eller som laila sa - jag är mellan två jobb. så den kör jag nog på hellre. fick nyss veta att vi ska åka till Egytpen den 26/11 istället! för tydeligen hade de blivit någe fel med bokningen, så Marie och Elin hade bokat den 26 och vi den 21. sak samma, bara vi kommer iväg :) ska bli sjukt härligt. jag längtar!

lite avensjuk på Erik som ska åka till New York, "the big apple". Vilket även jag vill!! Fast egentlgien bör jag vänta typ ett år, så man är 21 - 21 = välkommen på krogar. 20 = inte välkommen. MEN JAG ÄR SOM SAGT TAGGAD TILL VÅR RESA ISTÄLLET.
Idag har jag städat, varit med erik och grejat, tränat med Bodil i Vida körde lite agility. Så mycket mer är det väl inte med denna dag? äntligen är mitt rum riktigt rent igen. sköönt de, samtidigt som jag passa på att mublera om lite.


Min käre mamma två bad mig om att skriva en önskelista. Som få kanske vet så fyller jag ju 20 år inom en snar framtid - den 2 september. fy fy vad gammal jag blir. Men de ska bli häftigt att få gå in på systemet och köpa alkohol helt själv. Kanske nästan lite läskigt, men härligt! Farligt farligt men härligt härligt.

Jag vet egentligen inte vad jag vill ha riktigt.
Men nått förslag kan jag ju komma med.
- Någon typ av skönhetsbehandlingar, eller massage. Spa-aktigt. Har aldrig varit på något sådant, så de skulle vara nått att prova på.
- Upplevelser, typ gå och käka gott, se bio eller ja något roligt.
- Presentkort, så jag kan utagera shopping-prinsessan i mig själv.
- Roliga personliga presenter.
den enda matriella present som jag kan tänka mig veta att jag verkligen skulla vilja ha, dyr med super duper snygg! Är denna sköning till klocka : nelly.com

Jag känner redan att denna lista är tråkig och till ingen hjälp. Men sen har jag ju två önskningar som kan vara lite mer personliga.
Av min farbror som äger marken häromkring (jag tror ni vet vem av farbröderna mina jag syftar på), önskar jag ett papper som säger att jag i framtiden får köpa en strandtomt utav honom för att bygga mig ett eget hus =) För det är min högsta önskan jag har. Vill verkligen bygga mitt egna hus, här i mitt egna Åkra.

Sen är min önska också att mitt 20 årskalas blir något att minnas. Att många av mina nära och kära vill komma och göra den 12 september en minnesvärd kväll. Återkommer med info och inbjudningar, men avboka planer för lördagen den 12 september. För då ska vi ha kalas!
/carolin

1 kommentar:

emma sa...

coolt att du fyller den 2 september, carolin! jag fyller den första :)

Skicka en kommentar