februari 26, 2009

torsdag

helgen är här! underbart. imorgon blir det åka av i hoforsbacken. hoppas på lite sol så man kan sitta och sola lite. slappt och skönt. hyra snöbräda ska jag nog också. japp. de är ju trots allt lite rolgiare! men de va ju ett bra jävla tag sen..

urk. fick uppdrag att ta reda på fröken ljunggrens nummer tidigare idag, så jag ringde lillebror ljunggren. inte visste jag att det skulle sluta med att sitta tre timmar på IP och ropa upp nummer, men men. man är ju snäll av naturen. haha. så farligt var det icke, förutom att jag inte hann göra klar Bodil som jag börja trimma och att mitt egna hår inte blev färgat. ack, ni ska se hur fin min utväxt är. helt otroligt vacker (ironi). men jag är ju ledig imorgon!

imorgonkväll blir det lugna gatan - lördag däremot. då ska man på bjudning hos fröken lindqvist med en tur ut på krogen där efter, skall faktiskt bli riktigt roligt! eller vad tror ni tjejer? hoppas på en kväll man sent kommer glömma. behöver en sån!

fick sms av karln om att han ska göra en till tatuering. och när jag frågade vad han skulle göra fick jag till svar : "det blir en överraskning tillägnad dig älskling". så nu kommer han väl hem med CAROLIN skriver över bröstet ;) haha nejdå. men jag har nog mina tankar om vad det kan vara.
nepp. nu ska jag hoppa i säng. kanske slå på Sex and the City-filmen för tredje kvällern i rad? vem vet. den filmen är ju en favorit, lär man ju säga.
GOTNATT VÄRLDEN.
/carolin

2 kommentarer:

annalj sa...

jag ber om ursäkt carro, jag hade totalt missat de där igår och jag lovar av hela min själ och kropp att jag ska gottgöra dig.
DET ÄR ETT LÖFTE.

carolin sa...

Anna det är lugnt :) nu slipper jag ju vara på bingon extra mycket nästa år! hehe

Skicka en kommentar