februari 10, 2009

söndag

äntligen skulle jag få se den mycket efterlängtade Arvid. Inte ens en rätt så dryg bak-fylla kunna stoppa mig. Men systers innebandymatch var ju spännande så man vaknade till! men apropå det, gävle-lag är väl och kommer alltid vara helt enkelt en liga för sig själv. vilka jävla puckon. ja, jag kan inget annat säga..

efter systers match åkte vi till de rosa radhusen och blev bemött att Nisse's skrik. den hunden kan låta han! snacka om att man får höra att han saknat oss. fick en kram av eva som alltid och i soffan satt pär med arvid - gud i skruven vilken sötnos(tyvärr pär, inte dig jag pratar om denna gång). vi fikade, pratade och gosade med arvid. då kan jag säga er att det var värt att gå upp klockan 7 efter att ha sovit tre timmar! efter nån timme var det dags för oss att åka hem, men som tur ska eva, pär och arvid komma på gästrikemästarn i helgen så vi får se lill-killen snart igen. kom på det då när vi åkte hem, man har alltid sagt eva och pär. nu blir det som sagt eva, pär och arvid.

så glad över att dom äntligen fått sin bebis och
det ser man att dom är också, det bara lyser om dom!

/carolin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar