februari 14, 2009

lördag

blev uppringd av min kille idag. skönt att höra hans röst, men det kanske inte lät som så. men det var antingen att spela bitter eller börja böla. både du och jag vet att jag verkligen inte vill gråta inför andra så det fick bli lite utav en bitterpitt. usch. nu såhär. jag som trodde att "äh. gör väl inget att vara själv på allas hjärtansdagen" men pytsan. nu sitter man här efter en lång dag och känner exakt hur mycket man skulle vilja haft sin pojkvän tillbaka. men ack, det lär väl aldrig hända. NEPP.

gästrikemästarn var i vilket fall trevligt. förutom otrolig smärta i benen, så var det mkt bra kväll. trevligt folk och supergod mat. lite avensjuk när min kära kusin drog iväg med sin kärlek, men men! sånt är livet nu. förlåt om jag är bitter och synisk men du vet hur jag kan va. näe. vad sägs som att krypa in under täcket och somna skönt? jo det skulle sitta fint!

hoppas alla andra haft en super dag.
och härmed sänder jag en godnatt kyss och en kom-hem-spark
i rumpan till min kärlek på andra sidan klotet.
/ med kärlek carolin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar