februari 19, 2009

torsdag

lära tänka till - vad är det för dag? jag som tidigare gått runt och varit så glad just för att det är torsdag idag. det betyder att det är fredag imrogon, bästa dagen! superduper. vaknade imorse och gick ner för att krama alma innan hon och mamma for iväg mot dagis samt skolan. tog ett jättesött kort på barnet igår, men har varken orken eller tålamodet att ladda in bilderna ännu. + att min dator kraschar snart pga. för mycket bilder. men det är en världslig sak!

bra jobbardag, förutom att det blev ett litet missöde som gjorde att jag lära åka och låsa på dagis. hure kan gå du! men Marie och jag fick oss ett gott skratt i vilket fall, hur tanklös man kan vara samtidigt som man tycker man verkligen tänkt efter.

rätt skönt med en kväll utan träning och liknande! har haft tid för att bara slöa, tvätta och pyssla lite.pillade bort skorpan på bodils öra, såret håller på och läka nu. Bodil fick även göra mig sällskap upp till dagis när jag skulle låsa, förstår inte varför hunden ska vara rädd när vi åker bil! men träning ger färdighet. men hon är ju inte som alla andra hundar heller. mitt hjärtetroll


my love.

nu ligger dom här, mina två röda skönheter. snarkar gör dom också. kanske ska göra det även jag snart, ska ju endå ÖPPNA imorgon. yes. sånt e livet. uppe med tuppen. eller snarare före tuppen. men slutar i vilket fall tidigt, ännu skönare!
sen blir det kväll med tjejerna hoppas vi på. käka ute, inte illa. frågan är ju bara vart?
GODKVÄLL.
/carolin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar