februari 10, 2009

fredag

my babe is leaving town. japp dagen hade kommit fram till att jennie skulle ha sin adjö-middag och man gjorde sig i ordning för att åka. kom som alltid sent, men om vi säger som så - det fanns ju dom som var ännu senare. men vad gör det när man har trevligt sällskap och lite goda drycker. blev tacos och efterrätt, därmed proppmätt!
blev lite kortspel, sånt som innehåller grenar som vattenfall, tema och regler. ÖLSPELET brukar dom kalla det. efter mycket skratt och prat, lite singstar och en taxi ner till stan senare så befann vi oss på Kharma. vi och typ 5 till pers kändes det som, men vi dansade och hade skoj i vilket fall.

klockan två kom min snälla far och hämtade oss i snövädret, körde mot vallhov och pappa-jennies hus. jag intalade mig själv att inte gråta. men när kramen var avklarad och orden - jag kommer sakna dig så kommit ur våra munnar och jag såg en av mina käraste vänner gå kunna jag inte hålla mig. 5 månader! men va sjutton det klarar vi. men inte kommer de bli lätt. än fast vi kanske inte ses så ofta, men jag behöver den där tjejen. hoppas hon får sommarjobb och kommer hem lite tidigare ;) toppen kväll med en toppen brud. lööv ya jempa.


i'll miss you.

en trogen vän.
/carolin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar