februari 01, 2009

lördag

UPP OCH HOPPA! klockan slog på halv sju och man klev upp för att agera på inoff-utställningen GÄKK för dagen hade på Årsunda IP. Jag och min andra "bekini-hälft" sofie eriksson, liksom kusin och samt även hon, "förstörd sedan födseln". vi satt i insläppet, sålde kataloger och hade det rätt lugnt endå. förutom vissa stunder..
vi tog oss igenom dagen i vilket fall och klockan 2 lämnade jag dem för att klara av resten själv. jag tog med mig Iron hem, han som hade varit med för att social-tränas.

väl hemma gjorde man sig ren och fin. sen blev det mot sandviken, hämtade först upp wiggan, sara och erik därefter mot malins 1:a. där hittade vi sara li och mallanbrallan. sen började kvällern sätta sin riktning. lite grogg och så var även jag nöjd! lite före sju drog vi oss mot kharma, där man blev välbemött av den äldsta av kalas-"barnen" för att sedan hitta mimmi och gratta henne. sen blev det käk, quiz, dans och sång. kanske lite alkohol också, om jag minns rätt. super rolgit var det i vilket fall. bästa festen på länge! kvällern fortsatte på lobby, för att sedan bli efterfest som blev sen och med lite kortspel. dessvärre vann rasmus, vilket inte alls var bra.. ;)

superbra kväll. det lär jag säga. fler sånna
vill jag att året skall ge. vilket jag även tror att
2009 skall kunna ordna!
/carolin




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar