februari 12, 2009

denna har jag snott av malin.

1. Nämn någon som fick dig att skratta igår? malin på träningen.
2. Vad gjorde du 8.00 imorse? åt en macka.
3. Vad gjorde du för 30 min sen? kom hem ifrån jobbet.
4. Vad hände dig 1993? en hel del skulle jag kunna tro.
6. Tre ord varför du sist spydde? sprit. sprit. sprit.
7. Vilken färg är din hårborste? rosa.
8. Vad köpte du sist? en flaska whiskey (en present)
9. Vad fick du senast i present? ja det var väl en av julklapparna.
10. Vilken färg är din dörr? träig.
11. Var förvarar du dina pengar? lite här och där.
12. Hur var vädret igår? snöigt och kallt.
13. Var och vem kramades du sist? jennie utanför hennes pappas lägenhet i vallhov.
14. Vad ser du fram emot? hm.
15. Vad är 15? en siffra.
16. Vill du klippa dig? nepp. vill icke.
17. Är du över 25? nepp.
18. Pratar du mycket? näe. de skulle jag väl inte säga.
19. Kollar du på O.C? näe.
20. Har ditt namn ett "x" i det? nepp.
21. Känner du någon som heter Steve? nepp.
22. Hittar du på egna ord? kanske de kanske.
23. Är du en typiskt svartsjuk person? det händer, men inte ofta.
24. Vad har du för mobil? sony ericsson.
25. Vem ringde dig sist? marcus.
26. Biter du på naglarna? nepp har slutat!
27. Har du lockigt hår? nja de beror på hur man menar.
28. Vilken konsert ska du på härnäst? vet int.
29. Vem är den sämsta personen i ditt liv just nu? erik som vägrar komma hem.
30. Hur många gånger har du svurit idag? kanske en gång hittills, man får akta sig när man jobbar på dagis.
31. Vilket ord säger du ofta? men
32. Har du sett filmen 'Donnie Darko'? nepp.
33. Ska du jobba imorgon? ja.
34. Vem sa du "jag älskar dig" till sist? var nog till alma i måndags.
35. Vem sa senats till dig ''jag älskar dig''? amla :)
36. Har du något smeknamn? jodå. nog har man de.
37. Sover du mycket? om jag skulle ha tid skulle jag göra de.
38. Vilken är den bästa film du sett inom loppet av 2 veckor? ps. i love you.
39. Vad ska du göra på lördag? ska på gästrikemästarn.
40. När var du ute sist? i fredags, om ute menas krogen?
41. Har du gråtit idag? nej.
42. Är du en glad person? rätt så ofta ja.
43. Har du roligt nu? nee du.
44. Vad äter du helst? mat.
45. Vem var du med sist? barnen på dagis.
46. Vad heter din mamma? ann-charlott / lotta
47. Vad är hela ditt namn? sara carolin andersson
48. Tycker du om någon just nu? ja de gör jag ju. men de är kompliserat

ikväll ska man stå framme på IP på bingon.. suck.
nu tänker då jag vila en stund. annars kommer jag aldrig orka!
/ carolin.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar