februari 04, 2009

onsdag

dagarna känns förvirrande, liksom det mesta. nu vill jag bli frisk! faktum är att jag mår lite bättre, men ja inte toppen. så sugen på att träna fotboll är jag också, men det blev väl helt enkelt ingen fotboll denna vecka. hade "möte" med tränarna igår på msn. mkt givande, angående upptakts-fest. ska bli sjukt roligt och nu ser det ut som att det blir den 21. men det är ännu inte bestämt till hundra.
japp så är det. åh. jag är så ut-tråkad och less. riktigt jävla less. fan vad jag gnäller även för den delen, men det är vad denna blogg är EN GNÄLLAR-BLOGG. det är precis vad den är ja.

so sick of love songs.
mår faktiskt väldans bra nu i min sjuklighet. bra!
då kan man kanske återgå till vardagen imorgon, jobba jobba jobba.
näe. nu ska jag nog gå och duscha. sjunga lite falskt i duschen
och bli ren. skulle behövas.
/carolin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar