september 30, 2009

jag tror på lyckliga dagar som denna

nu är jag helt slut, men glad. en bra dag har det varit helt enkelt. vaknade efter klockan 9 kanske. tog mig upp, ut med hundarna och bytte i tvättmaskinen. sen var man bara sådär seeg som man bara är ibland. sen tog jag tag i det hela, pratade med sofie och frågade om hon ville hänga med till Valbo. vilket hon ville, efter lite shopping och lunch så var vi nöjda, den största anledningen till att jag lära åka var för att köpa ögondroppar/salva till Wilma, vilket även det blev fixat. MEN våra luktsinnen fick minnsan känna på, ute på parkeringen möttes vi av världens stank av KOSKIT. liksom Apoteket kunna bjuda på en doft av MÄNSKO-SKIT. åh min gud. det var äckligt!



senare hämtade jag min kära Alma Holmgren som nu ligger här brevid mig och sover sött. Hon är underbar denna lilla flicka och imorgon har vi en överaskning till hennes mamma! Må tro om hon kommer bli glad, de tror ialf jag :)

hundkurs hos Mia, därefter tårta med Hanna och Mathias, världens bästa tårta hade Hanna köpt! Blåbärstårta. MUMS! Alma somnade i mitt knä och sov under tiden vi såg på Greys! Lite upprörd är vi över G's död. Men som Jempa nyss antytt - han har det bra i himmelen (och ja, jag är ironisk). nu ska väl även jag försöka sova.

trots ingen spring-tur idag tycker jag att
jag sköter mig. lite tårta då, MEN inga andra
onyttigheter, men tårta vad är det?
man lär väl få leva lite också?! eller vad tycker du?
ja jag bryr mig inte om lite tårta.

nu längtar jag tills karln kommer hem imogron.
hoppas han vill umgås med mig då.

/carolin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar