september 28, 2009

tiden bara rinner förbi

ja minst sagt. mycket har hänt. mycket roligt och mycket tråkigt. roliga saker som födelsedagsfest, fotboll, utställningar mm. tråkiga saker som när min älskade hund blev sjuk och fick tillbringa helgen hos vetrinären, bara sådär 2 veckor efter att Märta genomgått samma sak. men som TUR mår min Wilma nu bra. men för en stund där, kändes det som att världen rasade samman och jag själv låg i bitar på golvet.

just nu är klockan 04:25. Wilma väckte mig halv 4 för hon var kissnödig. stunder som denna är det endå riktigt skönt att man bor som man gör. bara kunna gå ner och släppa ut odågorna. och NU kan jag inte somna om!

idag har jag städat mitt rum för fullt, tvättat lite och grejsat. så nu är rummet fint, rent liksom fått sig en byrå. Byrån som inte var så farlig att bygga som jag först trott. nej, nu måste jag somna om!
kan även nämna att jag hade en toppenkväll med Sara och Sofie. vi lagade mat och såg tv + film. trevligt trevligt. mycket trevligt!

godkväll (snart godmorgon?)
/carolin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar