september 29, 2009

början på något nytt och underbart

en liten förbättring - jag har idag tagit på mig mina spring-dojjor och tagig mig en tur med min käre Bodil. Igen lång tur, åkerströms och tillbaka. MEN jag sprang hela vägen! så jag är nöjd. ska bara se till att jag gör det imorgon också, liksom dagen därefter. samt dagarna därefteråt. både jag och bodil behöver de! verkligen..

jag skulle kunna säga att jag trivs med livet som det är, visst till en viss del. men inte till fullo. vet inte vad jag vill, vad jag bör eller vad jag helt enkelt ska göra. saker som dessa kommer smygandes såhär, när man ligger ensam i sin säng en tisdags-kväll. hösten är här, jo det hörs.


bladens gröna färg är snart en sommar-minne att längta till

imorgon ska jag en sväng till sandviken. köpa ögondroppar
till hunden, sola lite kanske? de vore inte helt fel!
idag har underbara Hanna varit här och färgat håret
på mig. vilken tur jag har henne! absolut!

nu säger vi godnatt.
saknar min erik här hos mig
/carolin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar