september 08, 2009

tjugo och halsont.

så vips gick en helg i Högbo, det årliga spektaklet vi envisas om att genomföra. trött så man tror man aldrig ska orka kliva ur sängen igen på söndagens kväll. men med ett leende på läpparna kan man känna att man genomfört något bra. och förhoppningsvist hade många en trevlig helg.

själv har man blivit sjuk ... IGEN !
urk vad tråkigt och jag som skulle jobba denna vecka. mamma är också sjuk så vi ligger här hemma och snorar liksom hostar på varandra. appropå mamma, hon har skaffat Facebook. de trodde jag aldrig :p
hon försöker nu bara lära sig. själv är man ju urusel på att förklara saker man redan vet sådär, så.

på lördag händer det - min 20årsfest/kalas. jag vet inte vad man ska kalla de. roligt ska det bli ialf och jag hoppas mina nära & kära kommer! just nu har jag inte så mycket mer och säga.


en riktig hund som morfar skulle ha sagt.

med kärlek
/carolin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar