september 01, 2009

tänka sig, 20 år!

jaa, 20 år. de är lång tid. fast egentligen inte.
ja den 2 september 1989 föddes jag. för just 20 år sedan.

väcktes av mamma och clara vid halv sju. fick två ramar, lotion och tvål samt ett presentkort på IKEA. presenter som jag behöver, verkligen.
efter att mamma väckt mig gick hon ut med Maja och Tilda, när hon kom ut ropade hon att jag lära komma ut till bilen. ja så lydig som man är gjorde jag ju just detta. bilen hade blivit utstyrslad med ballonger samt en flaska (minns ej va den heter). vem som gjort detta är fortfarande ett mysterium.

i tidningen kunna man se en mycket vacker bild på just mig, med texten: Alltid lika snygg, grattis Carolin! 20 år.
Jag har stora misstankar vem som satt in bilden, fröken som själv fyllde 20 år den 5 mars detta år. eller har jag kanske fel? vem vet!

har även redan fått många grattis-sms. pappa har ringt även.
jag tackar så mycket för alla grattulationer.

Hanna kom förbi med Doris nu på morgonen, just nu ligger hon här brevid mig. hon sover lite efter ha lekt med Annie en stund ute. Annie själv står och skäller på gud-vet-vad... lär väl ropa in henna snart!

för att jag får gå på systemet.
för att jag får gå på systemet.
/carolin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar