september 03, 2009

nu nu nu!!!

ja för jag vill åka utomlands NU!! inte om 11 veckor... hehe men den som väntar på nått gott, "väntar aldrig för länge"... ja det är väl så.

åh, stackars Märta som varit sjuk (vår äldsta Golden, en hund alltså!) fick åka till vetrinären igår. mamma ringde ifrån jobbet och fick komma in. Märta har inte ätit på flera dagar och ser allmänt sjuk ut. så igår visade det sig - hon hade livmodersinflamation. vidare till Gävle och operation. nu ligger hon här brevid mig och suckar. hon har väl ont, men hon mår rätt bra endå om man tänker på omständigheterna.

nepp. nu ska jag nog ta mig ann lite disk. senare ska mamma, clara och jag åka till valbo. så man får släppa ut sina shopping-behov lite. sen kommer ju min POJKVÄN HEM IDAG ! han kommer väl hem vid sju typ.
imorgon börjar den roligaste/jobbigaste helgen på hela året. HÖGBOUTSTÄLLNINGEN drar igång. vi ska redan dit ikväll och mamma ska visa Kurt-Hugo eller vad han nu hette vad tälten ska stå. men som sagt imorgon börjar de på riktigt. sen har vi även b-lagsmatch imorgon! ska bli roligt de också.


ahja, på återseende. ska nog ta med mig datorn i helgen.
vi ska ju sova på hotellet i Högbo, så man slipper åka
fram och tillbaka. så jag skriver väl och sätter in lite bilder.
en annan ska ju leka FOTOGRAF denna helg.

vill även säga TACK till alla som grattat mig igår :)!!
Hoppas många kommer på mitt "kalas" den 12 nu bara !!!
/carolin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar