september 09, 2009

en ändring lär ske

japp. bilringarna ska bort! där med basta. ska en annan iväg och ligga på en strand i en vecka bör drastiska åtgärder tas till hand. så är det bara. men för att motionera lär man ju helst vara frisk. vilket en annan för studen inte är. så detta får nog vänta några dagar.

ja vet - jag har alltid idiotförklarat folk som är ute och springer som tokar. men det är pga min egna lathet. hatar att springa men, det är ett faktum, soom tur har jag min fyrbenta vän Annie som även hon behöver gå ner i storlekarna. så vi ska nog slå oss ihop.

och ni andra små spinkiga människor, i min närhet. släng bort
dom där dåliga tankarna, som jag vet finns i era huvuden.
ni är redan "trimmade". så att säga. men samtidigt förstår
jag väl er inte riktigt. för i mina ögon är ni vackra.
både på insidan och utsidan.
men det är väl något alla lär inse själv. älska sig själv.

tagga tagga nu till kalas. bli frisk är ett måste också. men imorgon blir vilodag, så kanske denna kropp är frisk på riktigt sen. *hoppas.
sen blir det nog lite bakande imorgon också. någe fika lär det ju finnas till lördagens kalas.

på återseende. med kärlek
/carolin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar