juni 02, 2009

tisdag

yepp. tisdag idag. ska åka en sväng till valbo snart, ska kanske kamma håret först? eller är det överskattat kanske. annars så har ju en annan sprungit upp och ner HELA NATTEN.. mina kära hundar wilma och bodil har blivit dålig i magen för att mamma bytt foder.. vilket inte alls är roligt, fy fan.

ja tror jag har sprungit ner 5 gånger. och en gång vaknade jag med skit på golvet, fy fan som sagt. och med en jävla dörr som inte går att låsa upp kan man lätt få en mindre hjärnblödning av allt detta. japp, det var min natt i helheten.

annars då? jo match ikväll. match imorgon skulle jag kunna tro, och träning tosdag. roligt, roligt. MEN snacket går om att b-laget skall läggas ner.. fan är min första reaktion, en av anledningarna varför jag slutade förra året. visst jag förstår våra kära tränare att det är jävligt tråkigt att jaga folk. men för en annan är de ju inte så kul om det inte blir någe b-lag heller.. suck, va jobbigt allt blev. samtidigt som den där första reaktionen "fan" kom, fick man en såndär dryg känsla bara för att vara tvärsför - "jaha men då tänker inte jag spela fotboll mer". det är nog min personliga reaktion för stunden, men ja älskar ju laget som det är nu. MEN VA FAN´ vill ju ha kvar b-laget så vi "andra" också får chansen att spela mer.. hällre ett b-lag än sitta på bänken bara. jobbigt jobbigt, för alla. som sagt ja förstår anledningen och så. men jag får faktiskt vara besviken

tagga inför lagfest på LÖRDAG IALF gott folk.
klockan tre på IP. grillning och brännboll!

nej om man skulle ta och sätta fart? jo, de är väl lika bra det. jävla regn även... haha bra start på denna dag, negativa-carolin. men! nu ska jag ju få göra av med lite pengar, så de ska nog få mig på bättre humör !

fortsättning följer..
/carolin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar