maj 30, 2009

lördag

shit. vad dålig jag är på att skriva! helt sjukt. men men.
man har väl annat att göra?


nu är det lördag, förra lördagen var det party hemma hos min mamma två, Annica skulle firas för sina 40 år. helt underbart kalas, som bäst - hemmafest. sen har jag jobbat och tränat i veckan, men dessa benhinnor som gör ont tror jag att ja blir GALEN på! men men, vad gör man inte för sporten'.
lite ont ska de göra, men ibland blir de bara för mycket.

jobbade min sista dag igår på mitt kära Bergatrollen, med en klump i halsen åkte man hem i fredags. fy vad jag kommer sakna "mina ungar" , världens bästa ungar. fick kramar av några i vilket fall och sen så kommer jag ju jobba någon dag till. skönt att vara "ledig" en vecka nu, men så kommer jag sakna dessa barn som TUSAN...
ja som tusan.



idag har jag spelat fotbollsmatch, vaknade klockan 6 imorse. wilma gnällde för mamma hade redan gått upp, hon som skulle åka och vara dommare i Valbo. hundshow alltså. matchen gick inge vidare alls. varmt och jävligt. en avbytare som senare skulle komma att bli ingen avbytare. ack ack, när ska det vända? vi förlorar ju ständigt... suck suck, ja blir så less. men ack den som ger sig ´- LIVET PÅ EN PINNE. de är vad det är. sen har jag kört in mamman, pappan, farbror Ola och Laila till Göranssonska Arenan för invigning. stannade även till på ICA Maxi. sen hem till de fyrbenta för att umgås lite med dem, liksom ge dom mat. senare kom min älskade JENNIE LÖVGREN FORSLUND hem hit! tänk som jag har saknat henne, så skönt att kunna sitta ner oh snacka av oss lite och krama henne. vi har bokat in oss på onsdagkväll för att då tänkte vi hitta på någe skoj. skulle inte sitta fel!


gud så skönt att hon är tillbaka.

/carolin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar