maj 15, 2009

fredag

tänk hur veckan går fort?
snart är det sommar på riktigt, det känns lite så. skönt helt enkelt. men som sagt de går lite väl fort. dagen idag är min käraste kusin Sofies födelsedag. 19 bast. Urk hur gammal vi är. ja för är hon så gammal så betyder det ju att jag är ännu äldre. skrämande. jobbat har man hunnit med idag. 8 till 13.30 var dagens schema. alltid skönt med fredagar, man kan liksom ta så mycket mer bara för att det just är fredag.

efter jobbet begav jag mig till blomsterAFFÄR'N. köpte mig lite blommor, några blommor åt sofie och en gul ros. det var en sån dag bara, jag tog mig min ros och hälsade på lillebrors grav. just där, just då kommer alla minnen och plötsligt är man tillbaka till den dagen, de där månaderna i helvete. allt är som en dimma, men samtidigt väldigt klart. hur kan tiden ha gått så fort?! när det känns som igår? som sagt, det var en sån dag bara. men att sitta där och se

Johnny Andersson
*3/4 1990 - 15/7 2004.


allt känns så overkligt. för det är just så - man kommer aldrig förstå. inte jag i alla fall. nog för att han finns med i tankarna varje dag, men idag var bara en sån där dag. idag fanns han där med mig.

jag har även hunnit med lite disco-arangering, vårt Gothia-lag fixade disco på skolan. GUD hur söta är dom inte? man tänker själv hur man var när man gick på disco på skolan. shit. de var tider det!
kalas hos sofie blev det även! tacos är gott, även fast jag hade käkat pizza lära jag bara få i mig lite tacos. MUMS! åh, jag har saknat min släkt för nu var det länge sedan jag såg dom alla. men idag fick jag mig en dos igen. inte för att det var mycket men alltid något. älsklings KRÅKAN fanns ju även hon på plats. henne har jag längtat efter hela veckan. tror nog sofie blev nöjd över våra presenter också. så det känns ju bra.

nepp. nu ska jag sova lite, och sen se vad den där erik ringer och säger. hoppas att han kan ta sin fulla kropp på den där bussen så en annan slipper åka till sandviken, vet inte om jag orkar de faktiskt.. suck. sjukt trött!

LÅNG DAG.
/carolin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar