maj 22, 2009

fredag

gud så dålig jag är på att skriva nu känner jag, eller snarare ser jag. från fredag till fredag. denna vecka har varit ganska soft endå. jobbat tre dagar. tränat en dag, match en dag. måndagens match är väl inget man vill nämna för mycket. MEN det är väl inte heller så oväntat, stensätra BÖR vinna mot oss. enligt mig själv, sen att vi kan mycket bättre är ju även de något att nämna.

nepp. så mycket har inte hänt, ledig torsdag (igår) och idag. samt restrerande av helgen. kändes som att det var lördag idag och det sög, men sen kom jag ju PÅ! att - det är ju lördag imorgon. gud så lättad man blev. söndag = sovmorgon!!

imorgon blir det inte mkt av sovmorgon, utan då ska man upp och spela b-lagsmatch. hoppas min rygg och mina ben vill imorgon, för jag själv vill verkligen. lite roligt att spela med lillasyster också.

ska bättra mig, jag lovar.
nu när jag har fått min KURT borde jag ju skriva ofta.
appropå Kurt(datorn), så är jag väldigt nöjd med honom!



nepp. nu ska jag sova.
trött trött
tagga match!
tagga annicas 40årsPARTY. yes!

/carolin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar