juni 23, 2009

söndag

otroligt nog - ingen huvudvärk eller liknande bakfylle-täcken.underbart. men att vakna klockan halv 7 däremot ingen höjdare.. mitt rum var som en bastu och helt omöjlig att befinna sig inuti. helgen har för övrigt sett ut som detta:

Fredag den 19 juni
Midsommarafton
som alltid, "frukost hos farmor och farfar klockan 13. hem igen runt 15.30 för att duscha och bli lite mer renlig. därefter mot fam. Freijd's gräsmatta. mat, dricka och en massa roliga lekar. meningen var väl att vi skulle dra oss vidare, vi yngre. men när lekarna var färdiga klockan 12, så kändes detta inte så grymt meningsfullt. istället stannade jag kvar och gick hem runt klockan 1. plockade mig 7 olika blommor, men ack. ingen dröm. finns ju så dåligt med kärsgårdar i långängarna.



























Lördag den 20 juni
Midsommardagen
Upp och hoppa, runt klockan 11 befann vi oss på den där blöta och leriga gräsmattan utanför familjen Freijds hus. Tältet stog kvar och folk började ramla in, "FRUKOST" och brännboll. lag Ulf mot lag Dino. dessvärre vann lag Dino och jag själv befann mig inte i hans lag. GUD så gott det var med mat även! vi hade med oss Bengt, en av våra Golden valpar. han blev snabbt rätt populär. sen drog vi hem, vilade oss i form innan vi skulle vara hos moster Gunilla klockan 6. grillning och trevligt folk, Sofie, Elin, Stina, Sara, Sofia & Mimmi. Samt alla andra vuxna mänskor. Sen blev de strandbaden vid 9 och där var vi tills dom stängde. lite besök hos vänner och släkt därefter innan jag kom hem till sist.


























sen har jag även hunnit med att träna lite idag, seg och trött. samt ont i ryggen igen, inte så konstigt när jag inte rört mig på ett tag. men de va skönt att få ett grepp om vilka vi är som ska vara med i detta Gothia-lag. det är inte långt kvar nu!

/carolin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar