juni 07, 2009

fredag

Studentbal 2009
Började dagen med att färga mitt hår, helt otroligt att jag lyckades utan att kladda! Sen tog jag en dusch när mamma kom hem och sen började det eviga "tillfixandet". Eftere några timmar var allt klart, håret och sminket var på plats och även klänningen satt på. Vi begav oss hem till fröken Freijd och där väntade Sofie, Mattias, Elin, Jonathan och Micke. Lite senare kom Malin & Kim. Tjusiga som sjutton var vi allihopa!



Vi knäppte kort och gjorde oss riktigt klara, sen kom Masse för att köra oss till Stadsparken. Väl där gick vi in via "röda mattan" och blev lite fotograferade innanför dessa "röda band". MEN vi var ALLA superduper piss-nödiga så vi började gå/springa mot Bessemerhallen, fullt på killarnas omklädningsrum så vi rusade till tjejernas. GUD SÅ SKÖNT, sådär pink-nödig har nog en annan aldrig varit.. :P

Sen blev de mer kort och sånt innan vi drig iväg till Engeltofta, faktiskt så har jag aldrig varit där förr. Men gud så vackert det var där. Superduper trevlig kväll med utmärkt sällskap!

Några av dagens många bilder:


Tack Mikael för en trevlig kväll, liksom alla andra
som förgyllde fredagn den 5 juni 2009.


En kväll att minnas.
/carolin

1 kommentar:

Mamma 2 sa...

Guuud va fina ni är alla!
Är ledsen att jag inte kom och fotade, men det blev för jobbigt - det fattades någon...
KRAMAR

Skicka en kommentar