juni 07, 2009

söndag

snart är mitt rum klart, tack vare min 4:e vända till valbo denna vecka! Jupp, hade köpt för lite tapeter. MEN men, de är väl en världsligsak. Jag är nöjd i vilket fall med hur det ser ut för stunden, ska bara få upp lite fler hyllor, tavlor och saker så är man klar. Skönt med lite nytt och fräscht!

Idga har varit en lugn dag. Känns som man är lite zombie, efter denna vecka. det var varit mycket att tänka på tycker jag, så nu är man helt slut.

Bara att ladda om - För imorgon kommer en veckas slit, intro-dagar gånger 3. Samt en dag på mitt kära bergatrollen. Ska bli roligt att träffa mina ungar igen! Sen på fredag väntar Ljusdahl och vidare mot Vännäs. Lite besviken på att jag inte kommer kunna fira kvällern med sandvikens alla studenter.. Men men. Så blir det ibland. Sen tillbringar vi hela helgen på dogshow.

Nej nu åter till vilandet, för nu
orkar jag icke skriva mer.
/carolin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar