juni 18, 2009

torsdag

SÅ SJUKT TAGGAD på att skaffa mig en tatuering. men hur & vart? jag skrev ju som sagt tidigare idag - att jag skulle ha dendär texten: A smile happens in a flash, but its memory can last a lifetime. tycker att det är bra ord som man ska tänka på samtidigt som det känns lite som jag, för jag tror ialf att jag leer rätt mycket. "det säger min mamma ialf", jo hon gör ju det.

sen så VILL jag ju även ha wilmas tass-avtryck. men frågan är ju vart på kroppen. kanske svanken, men samtidigt känns de så jäkla gammalt, om ni förstår. hur många är det inte som har en tribal eller liknande i svanken? hm. klurigt. men jag skulle kunna tänka mig att den ska se ut som så: en eller två tassar, med dendär frasen. eller om man ska ha dom på olika ställen.

har ju även varit sugen på att man har texten skriven längs ryggraden, lite läckert. enligt mig. men alla kanske inte samtycker. sugen i vilket fall. kanske får bli till hösten. jupp.

fy sjutton vad blöt vi blev på träningen. hälde vatten på mig själv efteråt (när jag drack) och det kändes inte ens. SÅ blöt var jag. SKÖNT att hoppa in i duschen och bli ren igen. nu är det bara morgondagen som väntar. ska bli trevligt. men jag hoppas på fint väder! för sjutton. jag tänkte ju ha tjol på mig... ack, det kan man väl glömma. om man så vidare inte skulle ha tigths(?) på sig.

shit, klockan är redan 22.52. det var som tusan.
kanske ska tänka på skönhetssömnen. mohaha.
godnatt gott folk och tills vidare - GLAD MIDSOMMAR.
vi ses i vimmlet.
/carolin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar