juli 18, 2009

ett möte med Göteborg.

Efter en veckas sovande på madrass, fotboll och en hel del skratt. Känns det skönt att vara hemma igen. Det enda som tyvärr för studen cirklar runt i mitt huvud är hur dum i huvudet man får vara NÄR man glömmer sin mobil på ett bort, på en restaurang i Örebro. Snacka om otur och förbannelse. ´FAN helt enkelt vad arg jag är. Även förbannad på jävla Halebop som suger för studen. VET NI INTE VAD KUNDTJÄNST ÄR?!





Men om vi nu ska tänka på det possitiva så kan jag ju berätta att det varit en sjukt bra vecka. Lite längtan efter mina kära fyrfotingar som jag idag hämtat hem ifrån deras "semester-boende" Vilket är en underbar upplevelse, för så mycket kärlek kan man nog inte få på samma dag. Först hämtade jag min Bodil som varit hos min käraste Sara. Genom att köra upp på gården, kliva ur bilen och säga hej. Så hade jag en röd lite hårboll i knät. Pussar till tusen fick man. Även min gamla Wilma skrek av glädje när vi kom och hämtade henne, med sen att Bodil var med var inte lika uppskattat. Så nu känner man sig älskad.







Tilllbaka till Gothia och Göteborg, älskade stad. Fotbolls-lirande som förvånade oss alla. SHIT, är vi såhär bra? Jag tror nog ingen hade tänkt sig att vi skulle gå till A-slutspel och bli 2a i gruppen. Dessvärre åkte vi ur i åttondelsfinalen, men jag är stolt över oss ALLA endå. Vi var grymma, länge ska vi minnas vecka 29 då vi tog över "världen" för en stund. Invigningen - vilken grej. Men faktum är att jag inte alls var lika nervös som första gången. Inte alls nervös. Men sjukt roligt var det. TACK ALLA SOM GJORT DENNA VECKA MÖJLIG.

Och som avrundning av detta vill jag nämna några fina ord.
Som vi ska minnas utav denna vecka.

ORKA VINNA EN JÄVLA PIPPI Då?!
PIZZA LUKTAR JU PIZZA, LIKSOM.

/carolin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar