juli 27, 2009

tillbaka till Vallgården

Yepp. första dagen efter två veckors ledighet - nu är jag trött. ryggen värker och benen gör ont. man ska inte gnälla egentligen men. ingen träning för min del idag, skönt att mamma & jag har tid hos Uppman's imorgon. min rygg behöver de.

jobbet gick bra idag endå. dagen gick snabbt. sen drog jag ner till IP för att se vad som hände på "mammas" Loppis, pengarna ska gå till att reparera IP och det är mamma som dragit igång det hela. Väl där hittade jag två ramar - som från början kommer ifrån Blommas, väldigt fina så dom köpte jag! Moster, kusin & Kråkan kom dit, busade med prupp-ungen ett tag sen åkte jag hem.

Vilade i nån timme, sen gick jag en promenad med wilma & bodil, kom hem var skithungrig och åkte fram till ICA för att köpa mig lite mat. hem igen och gjorde mig lite korv med bröd + räksallad / ketschup. GÖTT! sen tog jag ut Tilda och satte mig ute ett tag, gjorde skift-byte i smörbutiken och Maja fick vara ute med mig ett tag. Därefter släpte jag ut "de galna gula" från baksidan. Iron var med mamma så fyra ganska för tillfället hårlösa galningar sprang runt på gården. Tog Märta & Stella i koppel och gick en promenad. Sen lära jag gå in och lägga mig på soffan, HUR FAN kan man vara så jäkla slut efter två promenader? Som sagt , ingen träning för mig idag. Benen funkar ju inte ..

nepp. nu ska jag vila mig i form så man orkar jobba imorgon
- men framförallt! så man orkar dansa lite på ÖN imorn.
det är ett måste.

/carolin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar